SPETTACULU LOFT EYEWEAR

LOFT Eyewear Shows sò i primi eventi indipendenti di lussu indipendenti chì si tenenu ogni annu in New York, Las Vegas è avà San Francisco. Dapoi u 2000, l'avvenimenti LOFT anu prisentatu i cuncettori più esclusivi è di punta di u mondu.

Simu un gruppu di cuncettori indipendenti chì anu a stessa mente è chì anu una passione per creà occhiali di grande aspettu, à volte funky, à volte classici per u cunsumadore esigente. Credemu chì i nostri quadri devenu esse stilati è adattati da rivenditori indipendenti di occhiali chì sò esperti in adattà i nostri occhiali à i bisogni di prescrizione è facciali di l'utente finale.

I nostri sfarenti approcci à u cuncepimentu rinfurzanu solu a nostra visione cumuna per arricchisce u stile di l'occhiali ma ancu, soprattuttu, per divertisce si. E nostre cullezzione indipendente sò urigine in i SU, Francia, UK, Italia, Danimarca, Germania, Austria è Svizzera. 

Un locu di riunione di appassiunati di occhiali cum'è pensati. Marchi chì vanu da Kirk & Kirk, Anne Et Valentin, Blake Kuwahara, Salt è dopu alcuni vi permettenu di passà un dopu meziornu sottu un tettu videndu parechje marche è participendu à una fiducia cerebrale di idee è sperienze. Pudete ancu fà una pausa per ammirà e vedute da u tettu è espirà prima di chjappà à u pianu di mostra.

U Loft hè un cuncettu fantasticu chì sposa i migliori rivenditori di lussu è marche indipendenti. Hè un ambiente chì favurisce a messa in rete è a creatività in a cumunità di occhiali di lussu. Spergu sempre di vede i novi disegni di sti cuncettori unichi è innovatori.

U Loft hè u locu perfettu ... tutti i venditori di alta qualità in u stessu locu, una bella atmosfera è vedi tutti i vostri pari in un locu. Pudete stà à manghjà è pranzà è ritruvà cun culleghi cume in mente di tuttu u paese ... un sensu assai più intimu di sicuru.

"... per mè mi pare logicu di esplorà una strada diversa per tutti l'altri"


Tempu di posta: Nov-01-2020