GlassTec - Nuove Sfide

Glasstec VIRTUAL da u 20 à u 22 d'ottobre hà riesciutu à superà a distanza trà avà è u prossimu glasstec di ghjugnu 2021. Cù u so cuncettu chì comprende u trasferimentu digitale di cunniscenze, novità di presentazione per l'espositori è ancu opzioni di rete virtuale in più, hà cunvintu u settore internaziunale di u vetru .
«Cù u portafogliu virtuale di glasstec, Messe Düsseldorf mostra chì pò riesce à riunisce industrie in u mondu sanu, micca solu in eventi fisichi, ma ancu cù formati digitali. Questu significa chì cuntinua à pusiziunà una volta di più cum'è una destinazione n ° 1 per i cuntatti cummerciali mundiali di cumunicazione ", dice Erhard Wienkamp, ​​COO Messe Düsseldorf.
«A pandemia glubale hè una sfida maiò per l'industria di u vetru è dunque ancu per i pruduttori di macchinari è piante in stu settore. Dunque, era assai impurtante chì Messe Düsseldorf ci furnissi u novu furmatu "glasstec VIRTUAL" per pudè prisentà i nostri novi prudutti ancu in questi tempi. Differente da u glasstec normale, ma un signale impurtante è chjaru per l'industria. Simu stati felici di prufittà di u vastu prugramma di cunferenza è di l'uppurtunità di mustrà novi sviluppi è punti culminanti via sessioni web è i nostri canali, è avemu ancu ricevutu feedback pusitivi. Tuttavia, avemu naturalmente aspettendu di ritruvà ci di persona in glasstec in Düsseldorf in ghjugnu 2021 ", afferma Egbert Wenninger, Senior Vice President Business Unit Glass, Grenzebach Maschinenbau GmbH è Presidente di u cunsigliu cunsultativu di l'espositori glasstec.

"Durante u periodu di pandemia, sta soluzione ci hà permessu di offre à l'industria una piattaforma addizionale per intensificà è espansione i cuntatti internaziunali. Avà u focu hè interamente nantu à a preparazione di glasstec, chì si terrà quì in Düsseldorf da u 15 à u 18 di ghjugnu 2021 ", nota Birgit Horn, direttore di u prughjettu glasstec.

Oltre 120.000 impressioni di pagine sottulineanu l'interessu avidu pigliatu da a cumunità di vetru per u cuntenutu di glasstec VIRTUAL. À u Salone di l'Espositori, 800 espositori di i paesi 44 anu presentatu i so prudutti, soluzioni è applicazioni. Più di 5000 persone anu participatu à i furmati interattivi. Tutte e sessioni web è e tracce di cunferenza saranu prestu dispunibili à dumanda. I saloni di mostra di l'espositori participanti saranu ancu dispunibili per i visitatori finu à glasstec in ghjugnu 2021.

7


Tempu di posta: Nov-09-2020