Esposizione Digitale di Cummerciu Internaziunale di l'Europa Centru Tenuta In Pechino

A Mostra Digitale di u Cummerciu Internaziunale di l'Europa di l'Europa, chì hè stata sustenuta da China CCPIT, a Càmera di Cummerciu Internaziunale di a China è l'Associazione di Cummerciu di i Servizii di China, si hè tenuta in Pechino u 28 d'ottobre di questu annu.
Questa mostra hè per commemorà u 45th annu di e relazioni diplomatiche sino-europee, per prumove a relazione trà a Cina è l'Europa, per affrontà a sfida da COVID-2019 è per aumentà e misure pratiche nantu à a cooperazione di alta qualità è u sviluppu di l'Economia Sino-Europa è l'imprese . A mostra hè andata circa 10 ghjorni, cù u scopu di mette in opera una piattaforma di cumunicazione per l'imprese cinesi è europee via a piattaforma "Trade Promotion Cloud Exhibition" da a Piattaforma di Servizii di Esibizione Digitale CCPIT, chì puderia aiutà l'imprese à truvà opportunità di cooperazione è allargà i mercati internaziunali.
Oghje, l'ecunumia glubale soffre di contracurrente è cresce u Protezziunisimu è l'unilateralisimu. Dapoi questu annu, influenzatu da COVID-2019, hè accadutu un calamentu di l'ecunumia mundiale è una grande diminuzione di u cummerciu internaziunale è l'investimentu. Insistendu solu nantu à l'unità è a cooperazione, cusì pudemu trattà cunghjuntamente a sfida internaziunale di u risicu è realizà una prosperità è un sviluppu cumuni. China CCPIT continuerà à cooperà cù ogni parte per creà una piattaforma migliore per l'investimentu cummerciale di l'impresa Sino-Europa, per furnisce un serviziu megliu è più comodità.
Ci sò più di 1200 imprese da 25 pruvincie cum'è a Pruvincia di Liaoning, a Pruvincia di Hebei, a Pruvincia di Shanxi ecc. Chì participanu à sta mostra. U catalogu di i prudutti copre strumenti medichi, materiali è hardware di custruzzioni, forniture per l'uffiziu, mobuli, rigali, cunsumazioni elettroniche, elettrodomestici, tessili è indumenti, alimentariu ecc., È campu di servizii cum'è industria innovativa, serviziu tecnicu ecc., Specialmente ambientazione 'Zona di Esposizione Anti-epidemica di Materiali'. Più di 12.000 acquirenti di più di 40 paesi europei cum'è Norvegia, Svezia, Paesi Bassi ecc. Anu participatu à questu, chì hà realizatu a cumunicazione cummerciale in ligna è allargendu u futuru mercatu cooperativu per Internet mentre stà in l'uffiziu.


Tempu di posta: Ott-30-2020